hejdå

I cant live , with or without you !
fyfan vilken dag ,
bra början , men förjävligt slut ..
fast lipa med evelina är så otroligt skönt.
men denna gången va de helt fel. :'(

jag känner mig som värsta emon eller något
MEN JAG ORKAR INTE MED MITT LIV MER !
jag vet inte va jag ska göra .. ge mig tips någon ...
psykologer suger , mina kompisar, om jag kan kalla dom det, som inte förstår suger med , och mitt liv suger ... pinsamt . verkligen jätte pinsamt .
men efter denna dagen vet jag inte vad jag ska göra . har så mkt olika röster som säger på olika sätt i mitt huvud vad jag ska göra och inte göra .!
klarar inte mer av denna skiten , gör verkligen inte det ..

kommer inte vara inne på datan på ett tag nu,
ni får nå mig på mobilen ..
om ni bryr er alltså .
annars kan det vara,
finns så många falska
säger inte att jag är en ängel,
så ta det inte så ! för jag gör mkt fel , de vet jag .
men som sagt ,
hör av er på mobilen om det är något !

hej då på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0