Helgen :)

Hejsan ! nu har jag precis tränat .                                                                                           
svettig som en get, och ska snart hoppa in i duschen,
efter jag har gjort lite styrka osv.
klippte annika och daniel förut :)
åh har såklart jobbat hela dagen.
vilket visar sig eftersom jag är sjukt trött .

ser verkligen fram emot denna helgen..
imorgon ska vi träffa Johan och Martin , cattis kompisar :)
sjukt sköna killar , så de ska bli grymt kul :)
sen så ska vi hitta på ngt på lördag dag jag och annika , hoppas jag :)
åh sen på lördag kväll ska jag förhoppningsvis träffa Evelinaa <3

sen söndag blir nog en slapp dag. :)
förhoppningsvis då med med Evelina ?  :)
me loves her .

snälla .vill göra så mkt som möjligt denna helgen , så jag slipper tänka :)
bara jag får spendera den med mina två älskade vänner så är jag nöjd !

ska fortsätta träna å sen hoppa in i duschen ..

Kisses & Hugs .
Sofia
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0