(L)

då var den här helgen slut,
den jag såg fram emot så mkt.
visst den har vart rolig .
men det går ju så sjukligt fort hela tiden!
så nu va det jobb imorgon igen.....
undrar om det är mkt kunder inbokat .. har för mig att de va fullproppat. ioförsig är det kul .
men det är faktist lite jobbigt med XD
nä jag ska inte klaga . jag är jävligt glad att ha detta jobbet :)

imorgon börjar allvaret igen.
jag ska gå ner mer i vikt har jag bestämt .
har slarvat mkt det senaste så nu ska jag sätta igång igen.
tränar faktist varannan dag, och det har aldrig hänt på lovet innan,
så det är jag stolt över faktist ;) det ger resultat , jag har faktist fått en liten biceps buckla..;)
haha XD

nästa helg är en annika och sofia helg , och vi ska försöka trycka ihop så mkt som möjligt roliga grejer från fredag till måndag . längtar .. behövs faktist . <3<3<3

på fredagen ska vi nog bara ta de lugnt , för båda ska upp tidigt på lördag.
lördagen är de krogen i stan som gäller , med johan å martin å folk i think..
ska bli kul :)
sen söndagen och måndagen är inte planerade , men kul ska vi ha iallafall . like always :)

med tanke på att jag ska upp och jobba snart bode jag sova...
så får nog ta å göra det .

Kisses & Hugs .
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0