Softa

Då var det lördag och jag är heelt på att gå på Bio!
jag bjuder , följ med ? haha

Igår var det jobb hela dagen.. sen va jag trött men fick skynda mig hem, göra mig iordning . äta taaacos, min favorit mat .
haha sen så satte jag mig på tåget och åkte till stan.
på tåget träffade jag Annika och vi gick till kungsport och träffade Johan :)
satte oss på Franks och tjöta lite sen ringde vi Martin som hade jobbat.
Vi åkte hem till honom och sen hyrde vi film och köpte godis osv.
efter det blev det hemgång och var hemma runt 3 :)
Soft och kul kväll.
Sjukt härliga killar, man kan inte ha annat än roligt . ? haha .
men iallafall så är det lördag och jag är såå seg.
ska sova länge imorgon ..
träna måste jag göra snart , och hitta på ngt tills ikväll..

bjuder på en bild på mig och annika från tåget ;)


nu ska jag göra någon nytta i mitt rum .

Kisses & Hugs .
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0