trött

och så var det de med att komma i säng igen.
fan va jag är dålig på det.
har fixat mig en modeblogg, som jag ska blogga lite om hår och klädmode.
ehm, får se hur det går . det återstår att se xD
idag har jag gjort massa på salongen och är jätte trött . somna direkt när jag kom hem.
åh nu orkar jag inte sova..
men gäspar som en idiot , så det får bli så..
fick faktist lite sovmorgon imorgon . börjar halv 1 . gött som fan :D
ska hämta ut våra winnerbäck biljetter :)
sen så halv 1 ska jag ha en permanent kund . that sucks :(
men det är ju bra att öva elller nåt . :P
sen har jag nog några klippningar innan jag slutar :)
sen så när jag kommer hem så sitter de fyra tjejer och väntar på mig,
så ska vi ha scrapkväll. Jag , Rebecca , Malin, Charlotte, och ngn annan.
Ska bli härligt . har inte hunnit ta tiden till det så ska bli skönt..

Sen på torsdag jobbar jag från 9-18 igen och efter det ska jag hem och klippa annika och daniel.
har inget liv. haha klipper hela tiden. men de är kul så ..
sen ska vi planera inför fredag och köpa lite kläder på internet jag och annika :D love it .
på fredag ska vi nog vara med blandannat två st som vi träffade hos cattis på fest ...
får se vad vi hittar på :) sen så vet jag inte vad som händer resten av helgen faktiskt ännu..
skönt med oplanerad helg faktist :)

Nää , nu måste jag sova..

Kisses & Hugs .
Sofia

har kommit på att jag redan saknar min klass sjukt jävla mkt, det jobbiga är att de inte ens gått två veckor (U)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0