evelina brislow <3

Fan va jag suger egentligen ..
är bara ledsen hela tiden och tycker synd om mig själv.
den enda som förstår mig just nu är EVELINA BRISLOW!
tack gode gud att du skapade denna fantastiska människa.
vad vore jag utan henne ? ingenting..
du förstår att jag är ledsen , du förstår att jag mår dåligt.
du ser när något är fel.. du märker när ngt inte är som det ska!
det är så vänner ska vara.! tack för att du är min vän . <3                                                                                           

har faktist startat en modeblogg, bara för att mina älskade vänner tyckte att jag skulle det,
för att jag hade så fina kläder å va så fin alltid . haha dom är la söta . :)
så då tänkte jag ge de ett försök . men med mkt frisyrer och även mkt mode :)
så adressen dit är
http://hairandfashion.devote.se/ . :)

nu ska jag snart sova , för imorgon är de ju jobb igen.....
och sen kommer älskade Annika hem till mig .
saknar den flickan , vi ses inte alls lika mkt längre .men vi båda jobbar så mkt..
men vi båda vet ju vart vi finns . och vi ska ha en hel helg snart med bara massa mys !
i love you ., och de vet du :)

Kisses an Hugs .
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0