ändrade planer



Fy va jag är trött ,
en lååång dag på salongen .
men det har gått bra :)
har nog inte en enda modell kvar att fixa nu .
eller har inte alla hundra , men det är på g:)
japp japp ,

på måndag ska jag vara på salongen själv .
scary ,
ska öppna klockan nio , sen kommer dom andra efter lunch
riktigt nervös . kommer jag klara detta ?:)
hihi .

idag skulle det bli tacos kväll med Sara ,
idolmys osv .
men hon mådde inte bra . så de blev att vara hemma med familjen istället.
bra de t, för mamma behöver bli lite ompysslad,
hon fick en allergichock idag .
och svullnade på hela kroppen och fick utslag och blev röd å massa mojs ,
tappade rösten och jag vet inte allt vad som hände .
iallafall så utryckte hon sig att hon va nära att dö .
så tack mamma att du lever.

gjorde värsta fete grymma inpackningen idag på salongen :)
så nu är mitt hår ultralent .
en as bra inpackning som är helt otrolig :S
150 kr. och håret är fan som nytt .
jag vette fan va de är i den men .
bra som in i helvete blev de iallafall.  :)

ber om ursäkt för mitt dåliga humör igår,
men de går upp å ner .
idag är jag trots allt glad .
:)
vet inte varöfr .
men jag tror det är för att

IMORGON SKA JAG TRÄFFA MY LOVERS <3
saknar sönder mig , fastän jag träffade dom förra helgen (A)
men de är så tomt utan er. på ett halvår har jag träffat er typ 3 gånger .
och innan var det varje vardag .
det är fel .
men nu känns det så bra att få fira Matiildas födelsedag imorgon :)
grattis igen gumman , :)

nu ska jag se slutet på idol :)
haj haj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0