ännu ett försök ;)

Fan va det är svårt att hålla uppe en blogg ,
det går ett tag och jag försöker skriva varje dag,
sen tröttnar jag ,
sen saknar man det på något sätt ,
när man läser alla andras .
visst , jag har inte något jätte intressant och roligt liv !
fast jag trivs ;)
haha .  men detta är mest för min egenskull ,
 gött att skriva av mig lite .
sen är det ju bara lite posetivt om man iallafall har en besökare om dagen (SARA)
hahaha

jaa iallafall .
träningarna rullar på faktist bättre än vad jag förväntat mig.
det börjar faktist likna något nu har jag hört från mina pääron;)
det är ju posetivt;)
åh som jag inte klarar av humorn i laget.
ni som känner mig vet ju hur jag är :(
det är jätte jobbigt när man har en tränare som hatar glada människor .:O
haha . nä , men hon är sjuukt rolig hela tiden , sen måste man va tyst .
haha skit svårt att hålla sig .
men det är bra övning för mig , det behöver verkligen jag ,
för jag är bra på att skämma ut mig vid feeeel tillfällen . ! :)
men det är skönt att ha någon som är på samma nivå som mig ,
och garvar åt allt å ingenting alls !

Snart är det nittorpsläger :O enoch en halv vecka kvar:O sen är vi där . spännande!
sen är det ngn vecka kvar , sen uppvisning , sen är det tävling .:O shit shit shit !
ska bli grymt kul men scary :/:/:/

ska bli så skönt för mina föräldrars kompisar bor på tjörn fem minuter i från ishallen ,
så som de två senaste åren övernattar vi hos dom mellan korta och långa:)
och denna gången verkar dom få en till gäst . sara bjöd in sig själv . suck .
hahahah :D
dom som bor där är i USA så vi får hela lyx huset för oss själva , å ska kolla på korta åken osv :D 


nu så är det faktist redan dags att avsluta för idag .
jag är riktigt trött :P
får väl se när jag kommer isäng :)

och för att vara lika cool som sara måste jag med komma på ett rim
Sov så gott , igelkott !

Kommentarer
Postat av: Annika

men skulle inte jag få sova över om jag kunde? :(

2008-11-10 @ 13:04:52
Postat av: Sofia

du sa ju att du bara ville kolla på långa , för att du hade annat för dig på lucia ?:)

2008-11-10 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0