Dagens dag!

Idag öppnade jag salongen klockan tio i 9 !
det gick faktiskt bättre än förväntat .
de va riktigt kul .
det va inte så mkt att göra på morgonen ,
så de gick jätte bra.
klippte som sagt catte och det är alltid lika mkt snack .
inte en minut tyst , har så mkt att snacka om nu när man inte går i samma lag.
berättade va convivium å vi åkte till åsv.
hon blev glad att jag äntligen berättade
MEN SARA JAG SKOJJA !

jag är så bra på att hålla hemlisar så de är sjukt .
alla är så nyfikna men jag håller mig minsann till första tävling :D

Idag va de iallafall dans efter jobbet . :)
när vi kom dit va de dags att prova långa klänningen :)
eller ah . va inte så mkt av en klänning .
men bodyn iaallafall
FAAAN va jag längtar till första tävling då jag ska ta p åmig den å åka .
hoppas verkligen att jag ska få göra de iallfall:)
kommer bli så sjuukt kul :)

imorgon är det skolan klockan kvart i tio ,
sen är de slut vid 17.30 .
SEEEGT !
men efter de är jag som tur är ledig från träning .
och på onsdag kväll är de sminklektion sen salongen heela dagen till 17.30 igen .
sen är det träning sen ska sarisen sova hos mig innan nittorp :)
ska bli grymt kul i nittorp .
ännu en människa som sagt att nittorp är magiskt .
så jag är fakiskt inte lika nervös längre :) känns skönt.

jaaja idag är det en glad idag
jag har faktiskt en riktigt bra period i mitt liv nu
fastän jag mår lite dåligt
men allt detta bra väger upp så jävla mkt.
har inte haft så här roligt på hur länge som helst.
mår jätte bra .

tack tack tack
godnatt .<3


Kommentarer
Postat av: Cattepatte

Tack så jätte mkt prutten, blir alltid nöjd hos dig :) kolla i min blogg, har gjort lite reklam för dig typ :D <3

2008-11-18 @ 18:12:02
URL: http://caaties.blogg.se/
Postat av: oliven

haha fan va rädd jag blev sofia! INTE OKEJ x)<3

2008-11-18 @ 22:45:09
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0