Fan va jag hatar mig själv !

Idag har jag verkligen inte varit mig själv .
usch . har bara mått dåligt.
klarar inte av att se mig själv i spegeln längre och idag hade vi dans , i en spegelsal !
jävligt bra !
jag gick ner 10 kg för ett tag sen , på tre veckor . det var lite väl fort och det hann inte ställa om sig ,
jag va tvungen att avbryta allt för jag va svimmfärdig på träningarna , så började äta normalt igen
, fast mkt nyttigare , men det hjälpte tydligen inte , för nu är jag fetare än någonsin .
och jag har fått sämst självförtroende.
förstår inte hur jag kan ha låtit allt gå såhär långt igen .!

men nu har jag gråtit en kvart med mamma ,
och jag vet inte riktigt vad jag ska göra
men något måste göras ..

säg inte
skärp dig
du är inte alls tjock

tar inte åt mig av sånt.
för jag vet hur jag såg ut för en månad sen och jag vet hur jag ser ut nu.
och jag mår dåligt såhär .
så nu blir det ändring .

pusshaj


Kommentarer
Postat av: Sara

Sara likes sin Sofia ALWAYS! Nu fixar vi detta gumman

2008-11-10 @ 23:09:18
URL: http://saraifokus.blogg.se/
Postat av: Sofia .

jaa . nu börjar allvaret .

tack sara för att du förstår allt:D haha <3

2008-11-10 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0