fyfan

varför skiter sig allt nu?
jag hatar att skriva när jag mår dåligt för att det känns bara tråkigt .
men jag måste skriva av mig ..
det är ju faktiskt det en blogg är tillför .

jag är så besviken på så många människor just nu .
vet inte vad jag ska ta mig till
det är så mkt missförstånd och vänner som sviker.
och det är det sista jag behöver just  nu .

Sen att man inte räcker till ,
att man försöker hjälpa kompisar som har det jobbigt ,
men det finns inget man kan göra .
jag hatar att inte räcka till ,
för mina kompisar går före allt .
men det är det som gör att det börjat slå över för mig
det blir så mkt saker på samma gång .
sen är allt perfekt ,
sen kommer allt som en jävla bomb igen .

jaja .
idag blev de ännu ett sånt där tråkigt inlägg.
men denna dagen har varit bra annars .
har varit med annika hela dagen och jobbat med projekt arbetet . gjorde 3½ teman . så jävla gött .
klara nu .

fan att denna dagen skulle sluta såhär .
usch ..
hoppas på en bättre dag imorogn . skola till 17.30 :(
segt .
kan inte bli annat än dåligt typ :(
hoppas klasskompisarna är på bra humör ,
så jag är det.

fick höra idag igen:
sofia , du är ju alltid glad ? :S

man kan vara glad , utsidan kan dölja så mkt.
jag försöker glömma allt genom att skratta .
skratta är de härligaste jag vet .
mår så bra av det .

nu ska jag plocka iordning lite här.

godnatt .

ni kommer aldrig att förstå ! </3


team boomerang .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0