Hej Sara!

Tror nog det är sara som är min stammis här på bloggen.
för det är bara hon som tjatar på mig att jag ska uppdatera.
men de är jävligt bra .
för det är hon som gör att jag orkar fortsätta .
jag vill ju faktist skriva blogg.
men de är jobbigt att ta tag i det ibland .
men då plingar de allt till på msn så är de lilla sara som nämner:
hur går de med bloggen?
så då får jag en liten fling om att jag borde skriva;)

sååå då va vi här igen .
träningen slut,
sitter här å varvar ner .
långa börjar närma sig slutet .
och det känns som att det kommer bli riktigt bra faktiskt !! :)
vi är på god väg.
och som sagt så åker vi ju till nittorp på torsdag !
och det kommer göra susen ,
de har sara lovat mig! :O

imorgon ska jag öppna salongen ALLDELES SJÄLV ! scaary.
men de ska bli roligt .
har en kund vid 9 , cathrine från spirit faktist:)
sen när hon gått ska jag städa lite ,
så dom blir glada å nöjda tills dom är tillbaks:)
dom är på möte nämligen..
 kommer runt 11:)

så nu måste jag snart sova så jag kommer upp imorogn å inte försover mig .
haha . vore ju bra att salongen e stängd xD

GODNATT PÅ ER <3

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill bara hjälpa dig att bli nya blondinbella! Daaah Längtar till onsdag då börjar äventyret åg vad skoj vi skall ha!!!!(L)

2008-11-17 @ 00:06:14
URL: http://saraifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0