Hemma från skolan!

Igår kväll ,
efter ännu mer gråtande kom jag på att jag inte orkade visa mig i skolan .
så jag som fick ett samtal av ingegerd , (min handledare)
som saa att jag var tvungen att lämna tillbaks spolarna jag lånat innan klockan 8 idag
hon kom på det efter jag lånat dom , att hon skulle ha dom alltså
åh när jag kom på att jag inte skulle till skolan så kännde jag att ,
då åker jag hellre på kvällen / natten , än att gå upp kvart över sju , och sen hem igen .
så när jag va där vid kvart i 1 på natten , kkom jag på att grindarna är stängda under natten
så jag ställde påsen precis utanför , i hopp om att ingen skulle ta den innan ingegerd kom .
åh jag fick ett sms i morse att hon hittat påsen å att jag kunde somna om .:)
skönt .

så nu är jag hemma från skolan och tycker synd om mig själv:)
har precis ätit en god . (nyttig) frukost .
och ska snart byta om å åka till ikea me mamma .
sen ska jag minsann hem och antingen ut och gå . om de inte är regn fortfarande , fast de kan va gött
att ta på sig jätte fula kläder och regnjacka å bara gå å låta allt rinna haha .
så jag får se. annars tränar jag på våran sån motions sak .

sen efter det ska jag åka till träningen , extra träning idag . så ska träna 3 timmar:)
1½ med convivium åh sen 1½ med boomerang :)
lycka är att åka teamåkning.
har aldrig gjort ett bättre val än det jag gjorde.
jag trivs så sjukt bra ,
och har aldrig haft så kul i hela mitt liv .
ledsen att säga det för dom som tar åt sig .
haha
men detta är fan det bästa jag någonsin gjort :)
ta åt er "gubbar"
ni är bäst :)

pusshaj ,
nu ska jag ta på mig luff kläder å åka till ikea :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Naaaaw va söt du e!

2008-11-12 @ 00:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0