Jag blir så irriterad !

Du visar mer och mer att du klarar dig utan mig ,
och du ska väl göra samma misstag som en annan .
inga namn nämnda .
men som sagt.
man vet inte vad man har förän man förlorar det.
jag orkar inte ställa upp mer iallafall! 
man tröttnar när man inte får ngt tillbaks .
det borde ju du veta !
men jaja .

idag va de träning igen .
och både helen och diana var sjuka.
inte bra . stackars dom.
så de va christian som var där:)
det gick faktiskt väldigt bra ,
va en skön träning.
känns så bra när man kommer framåt .
att de börjar hända saker .
i långa gick de bra iallafll . värre i korta.
vi har inte riktigt kommit till dom senare punkterna i det programmét;)
ändå har vi hållt på me det längst :S
stannat av lite känns det som .  !
men det kommer väl där med så småningom :)

på ikea idag hittade jag jäääätte mycket :D
ska tända lite ljus nu innan jag lägger mig .
dom luktar vanilj . mumma !
så nu ser mitt rum helt kaotiskt ut bara för jag vänt upp å ner på allt . men de kommer bli riktigt snyggt. ! inte mkt som är ändrat , men lite gör mkt :D
så det ska bli kul när de är klart .
TACK MAMMA <3
mamma är bäst ..
hon ställer alltid upp .
förlåt att jag är sofia ibland .
borde vara mer tacksam , men det är svårt att visa det.

jag orkar inte gå till skolan imorgoni .
fast har faktist varit ledig
fredag lördag söndag måndag tisdag.
en hel jobbvecka typ . så ah
det är dags imorgon..
ska faktiskt bli kul ,
för imorgon är första sminklektionen . :)
gött gött .
så ska sminka grund på oss själva .
sen är de lunch . sen kundpass till klockan 17.10
sen blir det att åka direkt till träningen . PALLA!
hatar att inte åka hem innan .
det blir så jävla segt :(
men men , det är så det är med denna sporten.
och jag gör vad som helst.
för konståkningen är mitt liv.
jag kan inte säga det en gång för mkt . !

man kopplar bort allt som är dåligt
man känner att man gör någon nytta
man mår bra helt enkelt.
man får träffa underbara människor
man får sammarbeta
man får göra det man tycker är det roligaste som finns  !
jag älskar teamåkning

Måste bara tacka min vän . Watcharaphong Ice Kohkaew .
åh va jag älskar dig . tack för orden du säger till mig.
du vet verkligen hur du gör mig glad gubben !
du säger sofia ring mig när du ser detta !
det låter på dig som att det är ngt viktigt .
men när jag inser att det bara är för att du undrar hur jag mår så känns allt så skönt .
vi brukar prata i två timmar typ om allt eller ingenting .
men idag pratade vi bara i typ en kvart .och bara om mig .
det har nog aldrig hänt innan .
du har aldrig varit den som brytt dig i första taget ,
utan jag har fått stoppa dig i snacket om dig själv om jag ska ha en syl i vädret;)
nä men du har verkligen ändrat dig jätte mkt .
och det va jätte skönt att få prata me dig idag.!
jagälskardig ice . du kommer alltid vara som en lillebror för mig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0