Kundpass :)

Det var vad som stog på schemat idag:)
Skolan började med att vi såg på en film som handlar om att man ska hålla koll på pengar;)
när man ska flytta hemifrån åså:)
sen var det lunch ,
sen efter det så hade vi ett långt kundpass framför oss:O
började med en låg gradering på en axellånghårig tant ,
och en tant med kortare frisyr, gradering i nacken och tight på siderna :)
sen va dagen slut .

och nu sitter jag här å tänker lite på mina gesäll modeller osv :)
kom på min kortfest frisyr idag :) den tror jag kommer bli riktigt bra :D
den va så fin . ngn i 3c som inspirerade mig;)
dom hade ett litet test på edt idag tror jag ,
så va å kikade in i deras sal och såg min gesäll frisyr;)
som jag hoppas att sara kommer ställa upp att vara min modell till :)

Sen så va det ju så att vi va lediga idag .
så ska städa mitt rum lite ,  få iordning allt allt allt .
sen så ska jag å mamma se lite på tv :)
sen ´ska jag nog gå ut en långpromenad :)

provade ju som sagt klänningen igår .
och man mår ju inte jätte bra av att se sig i en såndär klänning . ;)
haha .
men men ,:D

ha de fin fint .
pussheej

Kommentarer
Postat av: felllieeeee

du kan va sötast, min vän<3

2008-11-19 @ 15:39:22
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0