NITTORP AVKLARAT!

och som det känns sköönt att de äntligen börjar hända saker ! :)
det går faktist framåt nu :)
heja oss.

maaassa timmar is  . på tre dagar.
och det har blivit mkt annat roligt också :)
eller ah , roligt och roligt. vi har tränat ätit sovit , haft filmgenomgång av åken.
tränat ännu mer . vart ute och gått lite , ätit , och sovit igen .
haha sen har vi vilat lite också.
men ah som sagt mest träning.
men självklart,
vad gör man annars på ett träningsläger ?:)

kul har de vart iallafall . och
det känns mycket bättre nu ,
är inte alls lika nervös inför tävlingen ,
det börjar bli bättre :)
vissa saker är lite hemska , men jag vet att vi kommer hinna lösa det på tre veckor :)

det va längesen jag var såhär trött !! ! !!
uschuschusch .
ska lägga mig en stund i sängen . och ta de lugnt .
vet inte om de är så bra att somna, kommer inte sova hela natten ,
eller . de är nog inga problem . har inte blivit mkt sömn detta lägret .
speciellt inte inatt .
fyfan. svetttttats å mått dåligt . ! men de va bättre när jag vaknade .

så då var de fullt upp med träning igen :)

imorgon ska jag till ishallen vid fem och hjälpa together med deras uppvisnings frisyrer :)
och sminka antar jag :)
dom e så söta å goa , och de är en tjej som har mig som idol .
hahaha hon e väl för gossi..
ah .

idag var det droppen med PEACH,,
igår fick jag ett sms ,
"ditt kontantkort har laddats på med 200kr!"
ochidag hade jag två missade samtal från tingbergets blommo,r. .
och när jagkommer hem från nittorp står det blomsterbud !
5 röda rosor och massa andra blommor i.
herre jesus .
jag blir rädd
ppussss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0