NITTORP!

nu ligger jag här i min säng med datanörd till vän.
vi två och varsin data . haha
kan inte bli bättre;)

Då var vi hemkommna från träningen
mamma hade kokat ägg och pressat apelsinjuice till oss .
hon är väl för söt min mammsi!

Träningen gick inte speciellt bra idag faktist . :O
tråkigt .
men det nya vi gjort känns faktist som att de kommer bli riktigt bra ,
:)

Den här helgen ska bli så skön .
bara vara ute på landet och träna träna träna ,
och umgås med laget . :D
ska bli riktigt kul .
nu ska vi se om alla har rätt meed den där magin.
har dom inte de så vet jag inte vad jag gör .
för jag är äckligt nervös .
allt måste sitta säkert .
som dom på idol!

haha
jag är trött .
som ni kanske förstår
åh jag lär väl inte få sova .
med denna nattugglan i samma säng.
fast hon sa förut att hon var trött . så efter detta inlägget ska jag se om jag får henne att somna
får väl sjunga en vaggvisa eller något :$

jag tycker de är lite sjukt
jag har en beundrare .
en som är käär i mig ?
en staaalker .
verkligen en stalker.
har aldrig varit med om maken !
eller på maken säger man kanske,

whatever.
visst han är snäll , snygg .
men det blir liiiiiiiiite för mkt ,
när jag fått 100 sms redan . :S

han vet när min mamma fyller år?
vart jag bor ?
vad jag har för hemnr ?

jaja
han är snäll iallafall .
och ibland hatar jag att jag är så äckligt snäll
å inte kan vara dum å tyken och kaxig .
men ibland tackar jag mig själv för att jag inte är den bruden ändå .
för vem vill va hon den där .

nej inte jag iallafall
.jag fortsätter som sagt vara fiafluff i alla lägen !

Aja , nu fick ja skriva om masa här . för allt bara försvann , och jag som va så stolt över att allt blev så roligt.
åh nu kommer de inte alls bli lika kul .

men ah puss buss , eller hur va det ?
Har du boy?

näää fan va detta suger nu . jag som hade skrivit så braaaaaa !! :(

usch på jävla skit blogg .

jag förstår inte riktigt vad Sara menar när hon säger att hon är bonde för en kväll ?
okej , anneberg , (förlåtannika XD) men är det någon som håller med att KUNGSBACKA CITY
är en bonnehåla ?
hallååå . säger hon som bor i askim lixom . ehm . dah :O
haha .
nä nu ska vi inte snacka mer om bonnar,
nää . då kan vi lika väl kolla på bondesöker fru.

nu ska jag snart slummra till i sängen .
imorgon är en nydag trots allt , med träning i nittorp .
första läger dagen . magic day .





imorgon när jag går upp så ska Tuffingen ligga kvar i typ 4 timmar medan jag är i skolan !
åååh de hade inte vart illa pinkat asså .
innan dess ska jag ha en modell i kortfest . :)
ska bli lite roligt , hoppas att hon kan vara min modell på gesällen :D

sen ska jag åka hem , göra lite lunch ,
packa , städa lite (A)
för städerskorna kommer på fredag morgon.
sen ska ja hjälpa sara styla sitt hår inför träningen(?) haha
sen ska vi köpa sallad till middag och åka mot nittorp :D

jag har ett projekt .
ska du va med tuffing ?
jag vill tappa rösten under detta lägret
hjälp mig .
haha .
jag älsakr att vara  hes .
och jag blir aldrig det
för jag är typ van att skratta så mkt . så har väl stark hals eller ngt .

jaja .
ha de gött haj
kram en dam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0