USCH!

ska börja med att säga att om ni vill läsa en bra blogg, som har sammanfattat helgen lite
så gå in på http://saraifokus.blogg.se/.

måste också säga ännu en gång ,
konståkning .
finns inget jag brinner för så mycket som konståkning .
vad ska man göra när man blir för gammal för det.
jag tror inte jag kommer komma till den dagen som jag känner ,
fy va detta är tråkigt .
för jag trivs så bra med alla i laget .
och det känns verkligen jätte kul
när jag läste vad jag skrev i förra inlägget så lät de kanske som att jag inte tycker det är kul längre .
så därför kände jag att jag va tvungen att skriva ett till och göra mig lite mer tydlig.
för jag älskar det verkligen .
finns inget bättre .
jag lovar er .
jag bryr mig faktist inte om att jag inte hinner träffa så mkt andr vänner än dom i laget .
för att jag mår bra med dom i laget .
åh dom jag hinner träffa utanför är dom som accepterar att jag har mkt att göra ,
och det är dom som är rikttiga vänner .
resten behöver jag inte .

som sagt.

ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
att samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar

nu ska jag hoppa in i duschen .


Sara Fia och Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0