VIlken förjävlig dag.

USCH USCH USCH !
på denna dagen .
jag gick upp tidigt , klockan var 7 ,
sminkade mig doock inte.
åte till skolan . blev nästan sen till tåget .
det blev lite stressigt , men jag hann :)
kom till skolan .
då hade vi grundmakeup som första grej på schemat :)
så fin jag blev , ,
fast de va ingen i klassen som såg ngt :(
haha
men men , jag kännde mig fin iallafall;)

sen va de lunch .
mina kära vänner drog med mig till mc donken!
SARA DE BLEV BARA SALLAD !
jag lovar .
haha . :)
efter det blev de kundpass .
asså det var de värsta jag vart me om
fick sån ångest .
kom in en mamma på 45 års åldern kanske .
med sin dotter som fyllde 25 idag .
båda skulle göra sig fina.
självklart fick jag hon som färgat håret hemma och ville ha massa förändring som va svårt .
började med en ljusare färg i botten , för att få bort utväxten ,
sen fick jag tvätta ut det efter 45 min när det va klart ,
sen torka hela håret .
 sen lägga folie slingor på allt , eller ovanför kronlinjen , så sparade lite i nacken:)
sen så skulle de sitta i 20 min , tog å halverade med klimazonen . tack till dom lixom.
 sen så skulle de tvättas ut , åh sen klippas , sen torkas å stylas.
åh så har man världens segaste skola , som allt ska ta cp lång tid .
så jag stog minsann där å fixade tills klockan var 17.45.
vilket gjorde att jag inte alls hann hem från skolan mellan träningen och skolan som jag trodde .
så mamma fick packa min väska och skicka den med anna som åkte inom mitt hem och hämtade den:)
så jag fick sätta mig på spårvagn till marklandsgatan och promenera i regnet .! ILLA !

men men , nu är jag hemma iallafall.
och måste säga att FY VA JAG HATAR BRACKETS !
jag höll på å döda ngn idag .
jag suger på just den i no hold .
haha ..

men annars gick väl träningen bra idag:)
kristian va där idag igen .
fan va alla är sjuka nu för tiden !
:(
tråkigt .
 
nu ska jag duscha ,
ska fika med nille och sandra imorgon . maah <3333

sov gott . pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: SARA

Åh fin bild! :)

2008-11-13 @ 18:26:18
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0