Back on track !

då var jag här igen , jag är nog sämst på att uppehålla en blogg.
så det är väldigt långt mellan gångerna .
men nu ska jag försöka vara aktiv igen.
för er som är intresserade då !  ;)

Har börjat på burgården nu, det som var min skräck , har blivit till något väldigt bra.
jag trivs över förväntan , och alla är jätte snälla och trevliga!




Första bilden är det Lina !
Är hon inte såååå söt !?
jo det är hon, och hon är snällare än hon ser ut faktist (A) ;)
snäll jag är som tar en bild som hon knappt syns på . men ah . det kommer fler . det lovar jag :)

andra bilden är på två andra härliga tjejer :)
Nadja och Hanna :)
även dom är mkt trevliga och goa , och har hjälpt mig stort under den första jobbigaste perioden ,
som faktiskt inte blivit speciellt jobbigt .
det tackar jag för :)

iallafall . klippningarna är i fullgång , färgningarna med för den delen.
allt är i fullgång och vi jobbar å sliter så det skriker om det.
om ni vill boka tid för behandlingar så är det onsdagar,
och torsdagar är klippningar endast :)
åh ringer gör ni till

031-36 70270 :)


och så måste man säga Sofia i klassen 3A om det är mig ni vill ha då ;)
haha .. :)

Sen så vad har mer hänt , jo jag har börjat i surprise , vet inte om jag tagit upp det så mkt innan .
eller , att ajg har börjat är ju säkert sagt , men hur det går är ju inte sagt.
och jag kan säga att det går upp å ner .
ena dagen är det pest och pina , jag vill aldrig mer tillbaks.
andra dagen funkar det väl okej.
jag är mest besviken att vi aldrig får vara med på ngt , vi är 12 reserver ? alla som började iår plus typ 2 eller 3 till . lixom inte så kul :/
men det blir väl bättre .:)
jag hoppas att vi får åka med till KINA TOWN ;)
då är det shopping som gäller :)
men det återstår att se :)

just det , en viktig grej i mitt liv .
min kropp.
den mår på topp just nu ;)
jag har börjat på xtravaganza , så det ska gå lite snabbare att bli smal . för jag pallar inte med mig själv emr . kan inte se mig själv i spegeln efter all skit . ser bara mig som ett äckel .
men de börjar redan bli bättre .
jag är faktist stolt över mig själv.
det sägs att man går ner 1.6 kg i veckan vilket betyder 3.2 kg på två veckor.
sofia har gått ner 7 kr på 12 dagar vilket inte ens är två veckor ,då man ska gå ner 3.2? :S:O
haha . så det går framåt .
åh jag har krympt massa i midjan också , och överallt .. så jag är riktigt glad.
bra början , på ett bättre slut.
som kommer vara om typ en månad - en och en halv ungefär :) vi får se beroende på om det fortsätter i denna farten :D

alla är så söta  . har lovat mig massa saker , sen får vi se vilka som håller det ;)
min älskade mamma har lovat mig att shoppa med mig . åh hon vet jag håller det .
finns ingen bättre mamma än min mamma <3
och jag saknar henne nu för hon är i bulgarien och är sjuk :( fick matförgiftning .
men hon mådde lite bättre idag :)

sen så är det min lilla syster , hanna . :) hon har lovat mig tacos (A) Finns inget bättre än att ngn lovar mig tacos.
tacos är mitt LIV!
och hon har även lovat mig att fixa en snygg stil till mig genom att shoppa en dag me mig (A) :D ser mkt fram emot.

Sen har Lina den Fina lovat mig tacos med faktist (A) hihi kan inte bli bättre .
och bad i hennes tunnaaa , och sallad ,och ut på krogen och massa mys ska jag och hon hitta på.
det ser jag nog mest fram emot . lära känna henne bättre .
hon verkar som en sån kompis jag behöver nu..
hon ställer verkligen upp ooch är jätte snäll :) 
så det ska bli kul kul . :)
ska klippa henne igen också , faktist jag som klippt hennes frisyr hon har på bilden där uppe (A) 
ska nog klippa till ngt coolt . :) 
ehm .fast det är ju inte svårt . hon är ju fett cool redan (A) 

nä . om man skulle ta och sova lite , det blev väldigt mkt snack här nu . 
det blir lätt så när jag inte skrivit av mig på länge . 

just det , på tal om att skriva  av sig , jag har börjat gå hos en kurator oockså .
så var där idag å pratade av mig lite. va de bra eller undrar säkert du då?
ehm . det vet jag inte om jag kan säga. jag får bara tänka mer å mer på hur jag ska göra .
usch . jobbigt .
jag vill inte träffa dig igen ditt skabb och snälla låt mig inte . men jag önskar så att du fick så du teg och lite mer.
men det finns ingen lösning så att det blir på båda sätten , så jag vet inte . det lär ta några veckor till innan jag bestämt mig för hur jag vill göra.

NU är det dags att sova , för jag är faktist lite trött :)
har gymmat idag :)

så puss på er . och påminn mig om jag är för dålig med bloggandet. måste faktist skärpa mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexxy mafaka

2008-09-17 @ 18:07:28
Postat av: Lillen :)

älska ditt inlägg

ser fram emot att lära känna dig bättre med ska du veta. tycker de är så himla kul allt de hära! :)

den delen där mot slutet du skrev om mig, tänk dig att allt de kunde ja lika väl sagt om dig :)

2008-09-17 @ 21:32:41
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0