SLUT!

fan va jag är TRÖTT!!
träningsläger i helgen.
allt kom väldigt plötsligt och jag vet knappt vad jag gjort?
men jag har iallafall tränat med boomerang :)
och det känns grymt bra faktist ,
har fått åka inne , och de flöt på riktigt bra om jag ska vara ärlig :)

sa till andrea och surprise idag att jag skulle sluta också .
RIKTIGT jobbigt var det.
men det va skönt att få det gjort.
nu har jag inget med dom att göra längre !
så va det med det .

har iallafall sjuk träningsvärk i vänster rumpa ;)
haha .. massa flygskär har de varit . uschusch .
åh sen träningsvärk i magen .
 fy fan va jag har garvat asså.
sjukt .:)
kul kul .

missade skolan idag ,
men det va nog inte jätte viktigt förhoppnignsvis :/
har faktist tränat 5½ timmar idag , och typ 7 timmar dom andra dagarna .
haha
så jag är verkligen helt död!

imorgon är det skola igen :)
åh sen ska jag till xtravaganza och väga mig hade jag tänkt :)
vet inte mo jag ska hålla på så länge till .
det var sjukt att träna så hårt som vi gjorde nu.
jag blev helt yr och mådde illa.
och jag känner att jag minskat en del .
men ska se vad dom säger imorgon . eller , på onsdag .
vet inte när de blir att jag väger mig , och pratar med dom.

nu ska jag prata med lina , har mkt att snacka om har inte snackat på typ hela tredagaar :O haha

pusss pusss !


Kommentarer
Postat av: Lillen :)

älskar slutet på detta inlägget

att prata med mig :)

2008-11-04 @ 22:19:13
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0