Soulmate, meant to be , kalla det va du vill .

Jag kallar det skrämmande .
för det är precis vad det är .
Lina .
Lina Petersen för att vara exakt .
har träffat denna människa i 3 veckor typ ?
och nu har vi upptäckt att vi typ är konstiga.
ah tänker samma, behöver samma,
massa samma samma .
och jag vet inte va jag ska säga , men jag gillar det .
that's what I need bitch.
you understand me

japp då var det onsdag igen vilket innebär xtravaganza träff.
alla tyckte jag var så duktig som tränade så mkt .
men coachen tyckte de va för mkt för att det ska gå runt :(
hon sa att jag skulle akta mig för att svimma och sånt.
jag har ingen energi . och 0 energi minus massa energi blir minus massa energi . haha . vilket resulterar i grinig och tjurig sofia .
fast jag har hållt mgi ganska glad faktist :)

idag var de helt hemskt,
hade en kund .
hon verkade helt normal i början.
men hon började prata som om hon va schizo typ .
ena stunden sa hon , i oktober ska jag göra de å de .
andra stunden sa hon , vi får se om det blir av å mojs :S
jag ba hmm , så viska hon  i mitt öra.
"jag har cancer serru, sen jag va 36, vet inte hur länge till jag får va med"
jag börja nästan lipa. jag gjorde henne så fin och hon va så himla njd så hon gav mig en kram och en liten dricks peng och sa att hon hoppades hinna komma en gång till mig när hon är vid liv :( åh ville inte släppa henne , hon va så söt :(
hon köpte faktist en vax av mig . hoppas hon får nytta av den .<3

imorgon är det skola igen :)
jag tycker de är kul att gå till skolan :)
tack vare alla söta flickor i klassen :)
imorgon ska jag kanske klippa Lina igen .
det ska bli råcoolt :D har jag bestämmt:)
så det så .
sen är det träning och hela faderullan .
åh sen natten:)

föresten . idag fick jag reda på att jag fick den där öronhåltagnings inkl näspiercings kursen iallafll :) ngn som avbokat sig .
hurrraaa :D så 30 september är de dags:) sen kan ni ta hål av mig :D

men nu ska jag dra mig en stund .
pusspusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0