Toppen dag

Idag har varit en grymt bra dag :)
jag mår riktigt bra idag .:)
saknar min mamma . hon kommer hem imorgon natt.
hoppas jag hinner träffa henne åh inte sover när hon kommer :)

idag vaknade jag tiiidigt , gick till skolan ,
kom dit , ser en strålande glad, men lite hostig lina .
fia blev glad . har inte sett henne på en vecka , åh det har varit tomt.
faktist . :D
ah , så då hade vi lite föning , dam fön , volym för att vara exakt.
sen så slutade vi . snackade såklart massa också . så vi gick från halv 9 - 12 :)
sen efter det så va de projekt arbete .
åh jag hade mitt samtal idag .
fast fick vänta i typ 2 timmar för det var folk i kö före mig så vi bestämde oss för att klippa lina äännu mer :)
det blir kortare och kortare, och vågad som hon är ska hon klippa ännu lite till :D

efter vi hade klippt va de dags för Lina att ha möte . så jag satt i min ensamhet ,
ringde lite sponsor samtal , vilket gjorde att jag fick 15 produkter från schwartzkopf och
scrapbooking stuffs för 850 kr :O shit . jag har hur mkt som helst att arbeta med nu , är så glad. :)
åh sen missade jag ioförsig träningen , för att allt gick över tiden lite för mkt med mötet och sånt :(
så tyvärr?!?! blev de ingen träning.
gött  .
men imorgon så blir det träning direkt efter praktiken .
sånt är så segt. man hinner inte hem och andas.

imorgon ska jag träffa Annika , tror jag , om det inte är ändrade planer.
får se hur det går .
jag förstår inte vad som händer faktist . vet inte vad jag ska göra .
orkar inte angagera mig , känns hopplöst på något sätt?:(

jaja , nu ska jag städa lite så de är fint imorgon när mamma kommer hem :)

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0