träning

sena kvällar , men vad gör det när man gör något man älskar?
finns inget bättre än att sätta på sig skridskorna och träna minst två timmar!
SÅN JÄVLA KÄNSLA !
det är bara ren glädje .
åh va jag tycker om detta!
skulle kunna offra mkt framför konståkningen :)

har ju som sagt börjat i Boomerang,
och det känns allt annat än dåligt .
verkligen skiit bra :)
än så länge iallafall :)
har fått åka i programmet de senaste tre träningarna ,
får se när alla är friska .
hoppas att jag kan kämpa å visa helen att jag är värd en plats ;)

med tanke på att klockan är 1 och det är praktik imorgon bitti borde jag duscha å sova nu :)
så de blir inte så mkt skrivet . men men :)

godnatt <3 |
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0